ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΠΟΥ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΑΣ ΣΤΗΝ 24 SOCIAL

01. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΦΗΜΗΣ (REPUTATION MANAGEMENT)

Πώς είναι οι διαδικτυακές κριτικές σας τώρα; Έχετε κάποιες; Ή ξέρετε αν έχετε ή όχι; Εάν ναι, πώς τα χειριστήκατε μέχρι τώρα; Μερικές φορές, οι ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων κάνουν το λάθος να αποδίδουν λιγότερη σημασία στις κριτικές τους στο διαδίκτυο, επειδή δεν πιστεύουν ότι η επιχείρησή τους είναι «αρκετά μεγάλη», αλλά για να έχουν μεγάλη σημασία. Αλλά αυτό δεν θα μπορούσε να απέχει περισσότερο από την αλήθεια! Ακούστε αυτό: Το 91% των 18-34 ετών εμπιστεύεται διαδικτυακές κριτικές, όπως και προσωπικές προτάσεις. Επιπλέον, το 93% των καταναλωτών δηλώνουν ότι οι διαδικτυακές κριτικές επηρέασαν τις αποφάσεις αγοράς τους. Τέλος, το 89% των εμπόρων δείχνουν ότι το μάρκετινγκ επηρεασμού (μια ιδέα όπου οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης επηρεάζονται από φιγούρες κοινωνικών μέσων με υψηλούς οπαδούς) παρέχει υψηλότερη απόδοση επένδυσης από τα περισσότερα άλλα κανάλια. Τόσο ξεκάθαρα, η φήμη σας, αυτό που λένε οι χρήστες για εσάς στο διαδίκτυο και οι διαδικτυακές κριτικές έχουν μεγάλη σημασία, επειδή τα δεδομένα που υπάρχουν σήμερα μας δείχνουν ότι οι κριτικές σας στο διαδίκτυο έχουν άμεσο αντίκτυπο στις πωλήσεις σας! Αυτός είναι ο λόγος που όταν είστε πελάτης της 24 Social, φροντίζουμε να παρακολουθούμε και να απαντάμε σε όλες τις διαδικτυακές κριτικές σας, καλές ή κακές. Οι ειδικοί μας είναι εκπαιδευμένοι στον έλεγχο ζημιών σε περίπτωση που λάβετε ποτέ σοβαρά αρνητικές κριτικές και αντίθετα γνωρίζουμε πώς να προωθήσουμε θετικές κριτικές.

02. ΜΙΑ ΣΥΝΕΚΤΙΚΗ & ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

Όταν επιλέγετε μια εταιρεία διαχείρισης social media για να συνεργαστείτε, είναι σημαντικό να επιλέξετε μια ομάδα ειδικών για να σας βοηθήσει, αλλά είναι εξίσου σημαντικό να επιλέξετε μια ομάδα που ενδιαφέρεται για την επιχείρησή σας. Γι ‘αυτό το 24 Social σας δίνει το καλύτερο και από τους δύο κόσμους σε αυτήν την πτυχή. Η απλή εκτέλεση γενικών τεχνικών ψηφιακού μάρκετινγκ δεν είναι αρκετή. Είναι επιτακτική ανάγκη η ομάδα μάρκετινγκ που ενεργεί για λογαριασμό σας να κατανοεί εκτενώς την επιχείρησή σας, τους στόχους σας, τη βιομηχανία σας, τους ανταγωνιστές σας και το κοινό-στόχο σας. Στην 24 Social ξέρουμε από πρώτο χέρι τι είδους φροντίδα, προσοχή και σκληρή δουλειά χρειάζεται για να δημιουργήσουμε μια μικρή επιχείρηση από την αρχή. Διαθέτει αυτήν την εμπειρία σε συνδυασμό με την τεχνογνωσία μας στο ψηφιακό μάρκετινγκ και το πάθος να βοηθήσουμε άλλες επιχειρήσεις να αναπτυχθούν που μας κάνουν μια τόσο ισχυρή συνεργασία για τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων σήμερα.

03. ΑΥΞΗΜΕΝH ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΜΟΤΗΤΑ ΕΠΩΝΥΜΙΑΣ (BRAND AWARENESS)

Ίσως ακούτε πολύ καλά τον όρο “αναγνωρισιμότητα επωνυμίας”. Πολλοί έμποροι μιλούν για το πώς η αυξημένη αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας είναι θετικό και χρειάζεστε περισσότερο από αυτό… αλλά τι είναι πραγματικά; Πώς φαίνεται η αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας σας και πώς επηρεάζει την επιχείρησή σας; Η Oxford Languages ​​περιγράφει την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας ως «το βαθμό στον οποίο οι καταναλωτές είναι εξοικειωμένοι με τις διακριτικές ιδιότητες ή την εικόνα μιας συγκεκριμένης μάρκας προϊόντων ή υπηρεσιών». Με άλλα λόγια, οι άνθρωποι δεν μπορούν να αγοράσουν από εσάς εάν δεν γνωρίζουν ότι υπάρχετε. Και για να το κάνουμε ένα βήμα παραπέρα, οι άνθρωποι δεν θα αγοράσουν από εσάς αν γνωρίζουν ποιοι είστε, αλλά δεν σας εμπιστεύονται. Παρόλο που ένα μεγάλο μέρος του ψηφιακού μάρκετινγκ αφορά όλες τις μετρήσεις και τα δεδομένα και τη μέτρηση των κλικ και των ποσοστών μετατροπής ιστότοπου, κάτι που είναι εξίσου σημαντικό, αλλά μερικές φορές είναι πιο δύσκολο να παρακολουθείται είναι το πώς αισθάνονται οι άνθρωποι για την επιχείρησή σας. Όταν οι άνθρωποι εξοικειωθούν με την επιχείρησή σας, συνδέουν την επωνυμία σας με θετικές ή αρνητικές σκέψεις στον εγκέφαλό τους; Ήταν η εμπειρία που τους οδήγησε να μάθουν πρώτα την επωνυμία σας καλή ή κακή; Η αναγνωρισιμότητα επωνυμίας πρέπει να υπάρχει στην κορυφή της διοχέτευσης μάρκετινγκ για να διασφαλίσετε δύο πράγματα: 1) ότι αποκτάτε συνεπείς, κατάλληλους νέους δυνητικούς πελάτες και ακόλουθους και 2) ότι εισέρχονται στη διοχέτευσή σας με θετική προοπτική για την επωνυμία σας. Αυτή είναι μια πτυχή του ψηφιακού μάρκετινγκ στην οποία η 24 Social δίνει ιδιαίτερη έμφαση.

04. ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕΤΑΤΡΟΠΩΝ (CONVERSION OPTIMIZATION)

Τι καλό κάνουν οι διαφημίσεις στην επισκεψιμότητα του site σας, εάν όλες οι προσπάθειές σας δεν οδηγούν ποτέ σε πωλήσεις; Είτε χρησιμοποιείτε διαφημίσεις στα social media είτε διαφημίσεις Google, η έναρξη των διαφημίσεών σας είναι μόνο η μισή μάχη (και ακόμη και αυτό μπορεί να απαιτήσει πολλή τεχνική τεχνογνωσία!). Πέρα από τη ρύθμιση των διαφημίσεών σας μέσα στην εγγενή πλατφόρμα διαφήμισης, πρέπει επίσης να εγκαταστήσετε ένα pixel παρακολούθησης μετατροπών στον ιστότοπό σας από κάθε πλατφόρμα διαφημίσεων που σκοπεύετε να χρησιμοποιήσετε. Το pixel μετατροπής είναι αυτό που σας επιτρέπει να δείτε πόσες πωλήσεις ή συμπληρώσεις φόρμας δυνητικού πελάτη έχουν πραγματοποιηθεί στον ιστότοπό σας ως άμεσο αποτέλεσμα των social media διαφημίσεων ή των Google διαφημίσεών σας. Οι οδηγίες για την εγκατάστασή της ποικίλλουν ανάλογα με την πλατφόρμα διαφημίσεων καθώς και από τον τύπο του ιστότοπου που έχετε. Αυτό είναι όπου το να έχετε έναν εμπειρογνώμονα ψηφιακού μάρκετινγκ στο πλάι σας βγάζει τον πονοκέφαλο από τη διαδικασία! Αυτό το κάνουμε αμέτρητες φορές την ημέρα και μπορούμε να περάσουμε από αυτήν τη διαδικασία για εσάς – αλλά όπως αναφέραμε παραπάνω, αυτό είναι μόνο η μισή μάχη! Αφού οι διαφημίσεις σας ρυθμιστούν σωστά και ξεκινήσουν, τι θα συμβεί εάν εξακολουθείτε να μην δημιουργείτε πωλήσεις από αυτές; Εδώ έρχεται η βελτιστοποίηση μετατροπών. Η ομάδα μας είναι εξειδικευμένη στην ανάλυση της καμπάνιας σας για περιοχές ευκαιριών και εξετάζει τα δεδομένα τυχόν αποτελεσμάτων που έχουν ληφθεί μέχρι στιγμής (συμπεριλαμβανομένων των εμφανίσεων, των κλικ, της αφοσίωσης κ.λπ.) για να λαμβάνει ενημερωμένες αποφάσεις με την καμπάνια σας να προχωράει . Εάν η καμπάνια σας δεν λαμβάνει ισχυρά αποτελέσματα, υπάρχουν ρυθμίσεις που μπορούν να αλλάξουν και να βελτιστοποιηθούν για να κυλήσει ομαλά.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

Για να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email, συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα. Τα πεδία με το σύμβολο * είναι υποχρεωτικά για να μπορέσουμε να σας απαντήσουμε. Κανένα προσωπικό δεδομένο δεν μοιράζεται ή χρησιμοποιείται από τρίτους.

Τηλέφωνο

210 4405905

Διεύθυνση

Τηλεφάνους 12 , Αθήνα